En lista. Kul för mig, inte lika kul för er. sorry ;)

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Lina
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Kalla. Har lagt till det som andra namn. Och det passa bra. Lina Erika Kalla Olsson. Lovely right?
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Evelina, Paulina, Karolina.. vadå hookup på Lina? Ja, eller Robin om jag var en pojke.
04. vilket stjärntecken är du? Vädur
05. vilken årgång är du? 1988
06. vart bor du? I Klippan, utanför Helsingborg i Skåne.
07. bott utomlands? Nepp
08. flyttat antal gånger? Hehe. Vi kan säga såhär. Jag har bott på 8 ställen. Varav fyra är under mina tre år som student I Båstad.
09. vart skulle du vilja bo? Här, =) har ju precis nästan flyttat in i min lägenhet.
10. vilken skolklass? Haha, vet inte vad min klass heter... Komvux iaf.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag är äldre ;) Arkitekt eller mäklare.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 164 cm
02. hur mycket väger du? Jag vet faktiskt inte. Det är inte vikten som är viktigt utan måtten.
03. hårfärg och frisyr? Ljusbrunt spikrakt långt med löshår.
04. ögonfärg? Mellerade.. Mest gröna ändå.
05. mest nöjd med? Helheten ;)
06. minst nöjd med? Jag klarar mig rätt fint faktiskt.
07. skostorlek? 37
08. glasögon? Ahh, ibland iaf.
09. har du några piercingar/tatueringar? Nej. Bara hål i öronen. Hade fem men tror max tre funkar idag :P

FAVORITER

01. filmer? The notebook bl.a
02. låtar? Tjena! Det är så svårt. Jag älskar musik för mycket :P
03. årstider? Helt ärligt så tycker jag om alla årstider på sitt sätt
04. mat/dryck? Köttfärs i alla former. Mineralvatten, kaffe.
05. djur? Saknar pappas hundar Raggsson och Lajsan. Funderar på att skaffa mig en katt eller nått, men det känns lite lonely. "Där går Lina som lever med sin katt." haha.
06. färg? Vitt, svart, grått, rosa, brun, lime haha. As alwyas tänker jag inredningsmässigt..
07. parfym? Just nu har jag Guess nyaste och Kenzo Amore.
09. ämne i skolan? Gillade ju alla praktiska musikalämnen på gymnasiet. Nu får det bli Data för att det är så slappt och trevliga folk i kursen. Eller bokföing för att det är kul helt enkelt.
10. sysselsättning? Plugga, sällan ;) Blogga, träffa mina nära och kära. Inredning & renovering. Shoppa. Fest ibland. Tja kul liv va?

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Massa olika men vill inte ta fram vinterpälsen än så jag kör på min trench mest.
02. vad använder du just nu för skor? Mest mina älskade stövlar jag köpte på second hand förra året.
03. favoritfärg på kläder? Vitt, svart, grått, och så med nån färgklick!
04. favoritmaterial på kläder? Oj, haha no idea
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massa snygga klänningar, kan man aldrig få för många av.
06. favoritaffärer? Haha. Just nu shoppar jag nästan bara inredning...
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Som sagt, just nu nästan bara inrdning.
08. favoritmärke? Gillar Odd Molly. Men tja. Det är inte märket som gör kläderna..
09. vad har du för tröjstorlek? M

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Med tanke på att mitt sovrum också är mitt vardagsrum så är det rätt litet. Men helt ok för att vara en etta.
2. vilken färg på tapeterna?  Beigemelerade med en brunmeleradfondvägg
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Mörktträ, naturfärger och med turkos/petrol som accentfärg.
4. vad vill du ändra där inne? Inget för tillfället. Har ju precis inrett ;) Vill dock ha en stooor vas bredvid tvn
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? japp
b) video/dvd?  Två dvd. En i tvn och en inspelningsbar.
c) dator? Min laptop, ja
d) stereo? Japp
e) telefon? Min mobil är la där jag är eller så. Har dock ingen hemtelefon än.
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Min uteplats, radhus, gata och återigen radhus.
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, tittar på tv, sitter vid datan, sjunger, spelar gitarr.
8. favoritpryl i rummet? Gitarren och min fåtölj á la vänner.


Kommentarer
Postat av: `sofie

heh:)
ja jag med, eller ettan har jag både läst och sett filmen, just nu håller jag på att läsa den andra boken:P har du läst den också?

2007-11-09 @ 15:30:46
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sofie

okejokej=)
det är inte du som är "lina" i boken då? ;)
jag har inte riktigt läst ut den andra boken än, men så här långt är den bra:D

2007-11-09 @ 15:55:41
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0