Fy tusan vilket väder!

Blev väckt av den storm som härjar utanför mitt hus. Det smattrar på rutorna och viner i knutarna. Är lite småläskigt så jag vågar inte ha persienerna nerrullade.. Är fjantig jag vet, men det känns skönare att kunna ha uppsikt över kaoset. Det är likadant är det blixtrar. Nu är jag iaf klarvaken. Lustigt som fan. Sov typ nada natten till idag. Har försökt somna om men det är svårt.. Anar en början till ett sömnproblem... usch och fy! Får väl leta fram nån film och titta på/somna till.. Så får vi se vad om/när jag somnar och om jag är pigg på att gå upp 7.30 för att åka och träna? Tvivlar ju starkt på det... Aja. sov gott mina små nuttefior!

Usch vad det blåser... Tur att man inte är ute, då hade man nog blåst bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0