Irriterad.

Det är nog hög tid att köpa en ny data. Den funkar ju bara sådär om man säger så... Sen har jag tydligen fått nått virus.. Jag märker det inte ett piss. Men tydligen så skickas det till mina msn kontakter frekvänt så nu kan jag inte använda msn heller. Detta är definitivt dagens i-landsproblem. Speciellt eftersom jag är så oteknisk man kan bli.

Imorgon ska jag och mamma på Sandra och Christas show! Sandra ringde nyss och berätta att det kommit två återbud så vi kan se den imorgon. Det blir alltså ingen funkklass imorgon då. Och jag måste städa idag ordentligt. Från golv till tak. tycker det är lite roligt faktiskt. Att städa alltså, det blir så fint efteråt. Så det lär inte hinnas med någon pilates idag  heller, tror jag. jaja.

Helgens planer:
Fredag: Sandra och Christas show kl 19 med mamma.
Lördag: Mamma, Lisbet och Emelie (och deras lilla vovve Selma) kommer på besök. Selma ska trimmas så jag får se en massa Ragge-hundar=) Sen ska vi fika i min lägenhet, de vill ju se den! Inga planer för kvällen
Söndag: Dans på förmiddagen.

Nu ska jag vara lite huslig och laga lunch. Det bli Asiatiskt idag. Ett i-landsproblem till. Ris tar så lång tid att koka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0