Jag är ingen fab hemmafru

Det är så sant som det är sagt. Jag önskar dock att jag kunde lite mer. Idag har jag försökt baka. en såndär mjuk pepparkaka som bara e super god, min blev dock inte lika god, men inget klår väl mormors så jag ska inte klaga. Åt av den iaf. Glömde dock resten framme så de fick jag slänga nyss =( haha. Ni ser vart jag vill komma va? Sen har jag fruktansvärda matvanor. Vanan av att glömma äta ordentlig mat. Kan inte nån bara säga till mig att ta tag i mitt liv? för då så gör jag det. Kylskåpet blir nog skitbra by the way.

Tittar just nu på roomservice, är paus. Älskar det programmet. Älskar Johnny och Mattias. Älskar det sovrummet de gör idag. Idag är jag helt enkelt väldigt kärleksfull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0