Nya inköp

Har köpt lite nya trevliga inredningsgrejer =)



1. Jag har ju svart, vitt, grått och rött som accent färg. Så Dessa granna saker kunde jag inte motstå. wetexduk med text från Dimoda, 23 kr. Röd vas för hyacinter, 39 kr. Köpte två med den ena var sönder närjag kom hem. =(
2. Dösnygg tvålpump och tandborstställ med fat från dimoda, sammanlagt runt 250 kr minns inte och hittar inte kvittot ;)
3. Tavla från IKEA, bilden var i ett sett med tre. En av de återstående ska få bo i garderoben sen. ramen är också från ikea. Sammanlagt 218 kr Den hänger i badrummet.
4. Duschdrapperi från Lagehaus, 99 kr. värmeljushållare, tre st á 10 kr från Bolagret.
5. Tre värmeljushållare till. återigen 10 kr styck på bolagret
6. Svart toaborste i metall, 55kr på bolagret. Pedalhink 5l från bolagret, 139 kr. och Toalettsits svart, 299 kr från Bauhaus.

Thats my new things =) Själv tror jag det blir läckert! Vad tror/tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Malin

Såg att du undrade vad det var för storlek på min henri lloyd jacka som är till salu, det är en XS.
Är du intresserad att köpa den ?

Mvh Malin

2007-11-09 @ 18:48:53
URL: http://ohneskog.blogg.se
Postat av: Sandra

Vikla fina saker du har köpt! `Trevlig helg.

2007-11-09 @ 18:56:28
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ååh jag älskar duschdrapperiet :)

2007-11-10 @ 11:40:28
URL: http://s0fiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0