Okej, nu har jag blivit utmanad så många gånger att jag gör den.

Denna gången var det av Julia

Regler:
- Länka till den som utmanat dig.
- Berätta 7 sanningar om dig själv.
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
- Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

1. Jag är rädd för kor. Ni som känner mig vet det, ni vet också varför.
2. Jag HATAR Christer Sjögren, han är sjukt läskig.
3. Jag är sladdis, brossan är 11 år äldre.
4. Jag borde plugga mera, men renoverar min lägenhet ist, just snyggt va? Men betygen är ju höga ändå ;)
5. Jag är rätt lat. Men när jag väl tar tag i nått så är det till 110%
6. Jag saknar min pappa oerhört mycket varje dag.
7. Jag måste ha sedlarna i plånboken raka och vända åt samma håll och i "storleks"ordning.

Jag utmanar Sandra, Jessika, Tilda, Benne, Tobbe, Linnea,


Kommentarer
Postat av: elma

kul utmaning ;)

2007-11-05 @ 19:57:02
URL: http://kexi.blogg.se
Postat av: emelie

Du är utmanad kolla in min blogg

2007-11-06 @ 10:12:21
URL: http://meledysshowroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0