Dagens sjukaste kille

Seriöst vänner, detta måste ni se. Det väsentliga kommer inte förren en bit in så bli inte ledsna. Men nu ska jag berätta historian om detta. Jag träffade denna killen på en middag när min kusin doktorera. Kände inte honom, men hade honom till bordet så vi pratade en hel del underkvällen. Han är vän till en typ släkting eller nått till mig på lååångt håll, som berättade i slutet av kvällen att detta klippet fanns, vilket Jeppe inte gillade, I can see why! Middagen var i våras och jag har inte tänkt med på det sen dess. Killen kunde ju dansa den kvällen, både foxtrot eller var det kanske vals? och dansa "vanligt". Men anyway. Idag råkade jag komma över detta klippet på youtube och garva ihjäl mig. Det är det sjukaste... Döm själva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0