Idol

Som ni kanske förstått av flera tidigare inlägg så var Daniel bäst igår, enligt mig. Vi har ett pappa-band han och jag. I nuläget känns han som den självklara vinnaren. Mattias sjunger bra men är fan så tråkig. Typiskt boyband. Tycker vi ska lyfta fram folk med lite säregna röster och stilar. Därför tycker jag det var väldigt synd att Evelina åkte ut då hon har ett härligt riv i rösten. Tyckte hennes Apologize var lovely förra veckan. Amanda är visserligen väldigt speciell och vi bör hålla kvar henne ett bra tag än men hon sjunger faktiskt falskt, ofta. Nu vet att jag att många inte håller med mig, men jag gillar Sam. Han har också ett skönt raspigt whiskydrickande sound. Me like. Sen är han lik David, jo David det är han. Och nej han är inte skitskabbig som du uttrycker det ;) Christoffer är för cool för sitt eget bästa, låt honom få stanna länge! Har stört mig på Marie i flera veckor. Hon har en fruktansvärt stark röst, men det är något med henne som bara fått mig att spy. Jag tror jag tyckt hon varit falsk på nått vis. Men igår berörde hon mig för första gången sen uttagningarna. Hon når inte hela vägen fram, men jag kanske kommer ändra uppfattning? Andreas åker nog hem inom de närmsta veckorna. Men det har varit en seger för honom ändå. Sen måste man ju heja på sina skånska tävlande.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0