Nästa vän - Christa

Eftersom jag nämnde Christa i förra inlägget tänkte jag berätta lite mer om henne.

image72

Christa Hesselring är en sjuuukt söt tjej. Hon kommer från Nybro, har spenderat de senaste tre åren i Båstad på musikalprogrammet och befinner sig nu i Bjärnum där hon pluggar musikteater och bor i ett hus med fyra killar. japp, Christa är en riktig flörterska. Men väldigt kräsen. Hon sjunger magiskt och dansar som en gud ;) Killar, hon är ett kap!

Christa är fåfäng som få och besatt av sitt hår. Hon gillar att ta foto på sig själv men är sällan nöjd med bilderna. hon kommer förmodligen döda mig efter jag lagt upp dessa bilderna ;)

     

Hur som helst, Christa "Clittan" Hesselring är en toppen vän!

image77


Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Verkar vara en riktigt söt människa! =]

2007-10-25 @ 20:43:12
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: elli<3

håller med ! :)

2007-10-25 @ 20:43:47
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0