Säger godnatt med en utmaning


10 sakar om mig
1. Är du singel? Ja, för tillfället
2. Är du lycklig? Ja, oftast.
3. Är du uttråkad? Lite, lång seg dag. 
4. Är du ledsen? Nej, brukar inte vara det
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej. Men det kommer väl. 
7. Är du full? nu? nej det är tisdag och jag går inte på apelryd längre ;)
8. Är du en cooling? Såklart, håller ni inte med?
9. Är du från Irland? Nej, är det fancy på nått vis?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Pappa gick bort i våras, men de har varit skilda sen jag avr fem.

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Jag vill tro på det, men vet inte om det är realistiskt.
2. Har du nånsin blivit sårad? Det har väl alla någon gång
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Såklart
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne? Det har väl alla?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Japps!
6. Har du haft en hemlig beundrare? haha, beundrare ja, men hemlig, inte direkt ;)
7. Är du kär? Faktiskt inte
8. Vill du gifta dig i framtiden? Absolut 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? TV
6. Coca-cola eller Pepsi? Dricker inte läsk, men om jag måste välja blir det Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll känner jag för idag i alla fall
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil 

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, jag är en duktig flicka.
2. Brutit ett ben? Nej, men ledbanden pajar titt som tätt
3. Gjort nåt du ångrar? Det gör jag varje vecka
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, det vågar jag inte.
5. Ljugit för någon du tycker om? Sant, tyvärr har jag det. 
6. Ätit en hel tårta? Nej, inte en hel tårta.
7. Gjort bort dig offentligt? Det händer ofta
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, men.. Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog?Har aldrig hänt.
10. Velat försvinna? Ja 

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till Niklas om vår reunion.
2. Telefonsamtalet du fick? Från Niklas som ringde upp mig när han kommit hem från träningen.
3. Personen du va med? Marlene när hon skjutsa mig hem från datakursen.
4. Roligaste grejen som hänt? Att jag blivit den duktiga organisatören av vår reunion, det var det nog ingen som skulle tippat..
5. Personen du sms:ade? Mamma
6. Du va i en bil med? Marlene 
7. Gick på bio med? Shit, de var sjukt länge sen! Kan det ha varit underbar älskade? Isf var det typ, Julia, Jansson, Vickan, och några fler från gamla klassen kanske.
8. Var och shoppade med? Själv, jag gör det bäst då..
9. Du kysste? A
10. Du skrev till på myspace? Har inget myspace
11. Du kommenterade? Ingen som helst aning
12. Du tillbringade natten med? A
13. Du kramade? Mamma

Så, sleep tight, dont let the bedbugs bite


Kommentarer
Postat av: emelieu

svar: haha okej men då var det nog tillverkningen som kostade så mkt

2007-10-24 @ 07:58:27
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0