Tycker synd om mig själv

Varför är det inget bra på tvn på lördagar? Förmodligen för att tvbolagen förväntar sig att folk är ute och har roligare saker för sig. Men oss stackars sjuklingar då? Japp, dunderförkylningen hänger kvar så det blir inget party för min del. Inte blir det bättre av att killen i lägenheten över har fest... Jag tycker helt enkelt väldigt synd om mig själv. Så synd att jag nu varit på statoil och köpt chips, dip, godis & cola light. Får väl äta några morotsstavar för att känna mig nyttig =) Hur som helst. Nu ska jag svulla lite. Ska titta på sing-a-long ett vettigt program denna kväll.

Hoppas ni är ute och svirar!


Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dig linis!! =)

2007-10-28 @ 02:06:51
URL: http://janssonemsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0