jag lever

men det är knappt. Har ett lock för mitt vänstra öra som gör att jag knappt hör något. Mina mandlar är större än någonsin, jag knappt svälja. Har haft feber de två senaste passen på jobbet. Slutsats: Jag håller på att bli sjuk. Om en kort stund kommer mamma. Så det blir inte mycket till bloggning idag heller. Ikväll åker vi in en sväng till Ängelholm och tittar på Calaisa. Skulle egentligen vart nere i Lund/malmö och avskedat (haha, vad lustigt. tagit avsked menar jag..) Mia. Men det får jag nog tyvärr hoppa. Mår ju inte prima direkt och så ska jag ju jobba imorrn med. I ett dygn igen. Suck alltså. Men Mia - ha så jävla kul! Jag kommer ner och hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0