Dansbandskampen

Jag är ju lite av en tönt, men det vet vi ju redan ;) Jag älskar att dansa. All sorts dans. Min släkt är en riktig dansant grupp människor. Jämt ska det dansas, på alla släktkalas, studenter, konfirmationer, dop, 50-års kalas, ja alltid när vi ses. Vi snackar kasedans då. Så jag är väl uppvuxen med det. Och tycker det är skitkul. Ikväll har iaf mamma och jag tittat på dansbandskampen. Nästa vecka är det final. Många bra band vill jag lova. 9 januari ska vi ut och dansa, jag mamma och moster Lotta. Scotts spelar. Kommer ni fortsätta läsa bloggen nu? Fast jag avslöjat mina nördighet? haha.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja kommer i alla fall fortsätta läsa. Haha!

Jag stickar och broderar. Det är också lite pensionärsvarning :)

Keep on dancing :)

2008-12-14 @ 08:53:14
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0