Det finns så många lustiga människor...

Jag gillar personer som är lätta. Lätta att ha och göra med och så man inte behöver tänka och fundera på vad de menar med varje ord. Ärlighet är viktigt och att bara säga som det är. Inte vara falsk eller "trevlig" för att man borde va det. Säg som det är ist för helvete! Jag vet att jag kan framstå som lite elak eller bitchig ibland. Men jag lindar inte in sanningen mer än nödvändigt... Alla dessa ytor och fasader får mig att spy. Sen är jag uppfostrad med att aldrig gå och lägga mig ovän med någon. Det kommer jag förmodligen inte hålla ikväll. Det går inte när folk inte inser att de gör fel... Aaargh! Blir tokig, Alla dessa missförstånd också. Kan inte folk bara inse att jag faktiskt inte är 15 längre? Jag kan ta vara på mig själv. Och jag är inte så dum som jag ser ut.

Nej vad säger ni? Om jag skulle gå och köpa mig lite choklad. Blir man inte lugn och glad av choklad? Det kan jag behöva. Tack som fan för att du förstörde mitt glad humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0