Kvällens bästa låt

Du är en blick, och den är mörk och den är varm, och jag vill dansa med din midja i min arm.
Du är doften av viol, du är restskatten från fjol.
Du är en helt fantastisk tjej. Du är Beatles och Leila key.
Du är glad och elegant, du är laktosintolerant.
Du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch.

Jag kan diska, laga mat, är i tid och aldrig sen, och jag tycker det är jättekul att lyssna på problem.
Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg. Denne sången är till dig...Carina Berg!
Carina, jag tror vi två passar bra ihop. Häng med mig hem till Götet och gör slut med Christian Luuk.
Carina, du är änden på min fantasi. Du är brödet man vill lägga korven i.
Du är skepp och hoj, du är sodastreamad O´boy.
Du är allt en man kan få. Du är bättre än Die hard två. 
Du är Jane och jag är Tarzan, gör slut med han från Hassan.

Jag är vacker och unik, min pappa är rik.
Jag har tre meter i tak och lakan utav sammet, du kan ta mitt nummer av Kristian efter programmet.
Carina Berg, mitt hjärta slår så hårt för dig. Så gör slut med Kristian Luuk - bli ihop med mig!

Carina, låt oss vandra natten vidare. Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare.
Carina jag står chanslös, jag är evigt din. Jag lär dig dansa ganska lätt till lätt plockepinn.
Jag ber dig tänka om på 27 centimeter at hotmail.com.
Jag vet att vi skulle passa bra ihop, så kom igen Carina, gör slut med Kristian Luuk!


Kommentarer
Postat av: Lina

hehe. Björn Gustafsson. pausnummer i melodifestivalen! Kristian Luuk leder den ju.. och Carina Berg satt i publiken! Jag älskar Björn :P

2008-02-24 @ 15:22:47
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0