Melodifestivalen

BWO - Lay Your Love On Me
låter som alla deras låtar. tråkigt och kasst.

MICKEY HUSKIC - Izdajice
Svenska melodifestivalen... ut med honom

FRIDA feat. HEADLINE - Upp o hoppa
Lite gung. Nice. Me like

THÉRÈSE ANDERSSON - When You Need Me
Nej, operan går vet bort. Fin klänning dock

PATRIK ISAKSSON & BANDET - Under mitt tunna skinn
rätt tradig låt faktiskt. men den går väl vidare...

CARACOLA - Smiling In Love
ooa, oobapadoa? seriöst.. annars sjunger de ju bra och låten har ett gung iaf.. Den gröna klänningen var fin med =)

AINBUSK - Jag saknar dig ibland
Jag är galet svag för Josefine Nilssons röst... Fin låt men rätt mediokert.

ESKOBAR - Hallelujah New World
Nej alltså jag vet inte riktig...



Björn Gustafsson är helt fucking underbar. Den sångtexten ska jag ha ;) Helt galet underbar...



Otippat att kassa BWO gick vidare då... Nu går jag och fyller på kaffe, vill inte höra låten igen... haha. Gött med dunka mig Frida iaf =) Så glad hon blev... Det tycker jag är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0