post på villovägar

när jag kom hem efter att ha vart o handlat tidigare ikväll möttes jag av ett brev innanför dörren. How wierd tänkte jag. post vid fem tiden någon? det var dessutom öppnat. Nu är det ju så att det finns en till L. Olsson i mitt hus. Anledningen till att det står Lina Olsson och inte bara L. Olsson på min dörr är kanske för att sånt här inte ska hända. Brevet var nämligen från swedbank. Ett sånt dära värdebesked ni vet. Alla aktier och fonder jag har via swedbank, hur de står och sådär. Lätt att hon läste! (hade ju jag gjort..) Hur inkompetenta är brevbärare egentligen? eller det kanske inte är de som sorterar posten? Jag vill ju inte att mina grannar ska ha koll på min förmögenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0