Dagens lista

Vad var det första du gjorde imorse?
Försov mig och missade hela tvättiden. och ni vet ju hur svårt det är att få tag på någon här. suck.
Vad gör du nu?
sitter i soffan och vaknar till liv. Ska städa klart och städa ut julen snart.
Vad har du gjort idag?
vaknat.
Vad gjorde du igår?
var trött som en gnu. städade lite.
Vad ska du göra imorn?
plugga lite. skolan börjar på tisdag med prov.
Vad åt du senast?
choklad igårkväll
Vad heter senaste låten på mottagna filer?
oj. kan vara nån av Robins band.
Vad längtar du efter?
att få bort julen och tillbaka mitt turkosa
Vad vill du ha just nu?
en tvättid
Vad har du på dig?
svarta strumpisar, grå lång tee från coola anna (med fläck på, very fancy, haha.) och grå långkofta. jaja, ska städa klaga inte.
Vem pussade dig senast?
Haha, jag tänker för länge. Men det var la hos Nutte i fredags antar jag.
Vad står det i det senaste sms:et?
det senaste var från Jakob men jag minns inte vad det stod (har raderat det)

Vem ringde dig senast?
Carolina
Hur mår du just nu?
helt okej, trött
Hur mycket är klockan just nu?
12.46


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0