Jo förresten.

Har läst på typ alla bloggar att de fick jätte ångest när de satt och titta på victorias secret showen igår. Själv tycker jag det är januaris höjdpunkt och satt och käka maraboudaim! haha. No ångest här alltså. Men förra årets show var bättre. Det går inte att toppa. Var ute så jag spelade in den och tittade säkert tio gånger för man missar alltid nått. haha.

"Tur att jag röker. Annars hade jag nog fan aldrig kommit ut och fått frisk luft!"
-
Vissa tjejer är bara för underbara.

Kommentarer
Postat av: Sara

JAA, fick köpa alla böcker PLUS att jag fick hälften så lite pengar än vad min syster fick fast vi läste lika mycket. Bara för jag var under 20 :O Inte någon lunch fick vi heller. . .

2008-01-08 @ 11:10:31
URL: http://Saaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0