Juggo!

haha. Idag har jag färgat håret. Ville få den där snygga mörkbruna nyansen jag hade förra hösten. Självklart minns jag inte vad det var för en men fick med mig en som hette mörkbrun och såg bra ut =) MEN (med tony erving betoning). Det blev mörkt. Riktigt mörkt. Typ svart. Nästan iaf. Julia, jag är en redig juggo nu! haha. Förresten så är Mia halv jugoslav, så jag antar att detta gör oss mer lika. Jag önskar att jag haft min kamera här så ni kunde få se det. haha. Imorrn tvättar jag det x antal gånger och blir det inte bättre får jag gå till min frissa och få experthjälp.

Detta var vad jag var ute efter, men det blev som sagt mer likt Mias!

Kommentarer
Postat av: carl taylor

jasså:P berätta:D
ska vara tyst:D

2008-01-23 @ 00:18:43
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0