Kissar två gånger i timmen

Tror lätt jag har urinvägsinfektion eller blåskatarr, och ja jag vet att det typ är samma sak bara olika steg. Typ som HIV och AIDS. ja ni fattar.. Kanske inte så roligt att läsa om men jag är frispråkig. Ni får ta det. Annars hade ni väl inte läst min blogg allihopa? Symptomen kom i kväll. Ont när man kissar och kissar ofta. Lite febrig. Ja, ni fattar. Inte kul och vårdcentralen har inte öppet förrens på måndag. Så jaf får stå ut. Imorrn hos Jansson kan det bli kul. Tur de har stort hus och jag antar många toaletter så jag inte upptar en hela kvällen... Det lustiga är att man inte vet om man är kissig på riktigt eller om det bara är "sjukdomen". Så sitter man där och det kommer fyra droppar svider som ett helvete och sen väntar man i en halvtimme. Sen är det dags igen. Kul va. Så nu får jag en spark i baken på att gå och kolla upp alla mina åkommor. Mamma säger att jag borde testa mig mot chrons. som pappa hade, vi kan ta den förklaringen i ett annat inlägg annars blir det lite för mycket kiss och bajs på samma gång. Och sen är det min kroniska förkylning sen oktober månad. jaja. Lunginflammation nästa eller? Great just great. Nu ska jag fan sova. Hur det nu ska gå till. Finns det någon som kan somna när de är kissiga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0