Lyckad styling som fan

Jag måste kunna trolla. Typ 4/5 av min garderob är i tvätten, ändå lyckas jag se sådär jag-slängde-bara-ihop-något-snygg ut. Svarta strumpisar (dubbla för det är så jävla kallt.), grå ulloverknee, svart storskjorta som vart pappas, en grå långkofta och svarta boots med grå fejkpäls. håret i en hög knut och glasögon. feels so good! Visst blir man arg när man inte kan visa er det då för att kameran är i glumslöv hos kusinen (har vart där sen julafton, grattis Lina...) haha. Menmen. har ni det bra där ute?

Kommentarer
Postat av: carl taylor

nee .. det e inte alla som e snygga här i världen.. du kan vara lyckligt lottad

2008-01-17 @ 23:36:49
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0