Planer för dagen

Håller på att instalera photoshop. Lyssnar på You're all I need med White Lion. Nu ska jag städa klart. Började ju igår. Sen ska jag hämta jullådan och så ska det ner i källaren alltihopa. Nu vill jag ha förnyelse. Så när det är färdigt blir det nog att jag målar de där tavlorna som jag skulle ha gjort sen i mitten av hösten kanske. På tiden. nu när jag har de fina ljushållarna (lampetter?) jag fick av Lisbeth. Skit fina. Så de ska med upp. Lite förnyelse där iaf. Egentligen vill jag möblera om, men det är så jobbigt med alla sladdar och shit. Måste byta låt. Vill inte lyssna på denna, Hora heter den, kul va? Så done. Det blev bad ringer for love ist much better. nej men nu när jag har ångan uppe kanske jag ska ta den där städningen. Detta är nog världens bästa städlåt! haha. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: emelie

det var ett tag sedan jag tittade in här. Hoppas allt e bra med dig. Här åker julen oxå ner...
kram

2008-01-06 @ 21:07:52
URL: http://meledysshowroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0