Ragge

image392

Låt mig berätta en liten historia om världens matgladaste hund. (som ni kan se på bilden i mitten...) Min pappa hette Ronnie och vår ena hund heter Ragge. Han är 42 hundår och har en syster som heter Lacy. Hon är 28 hundår. Men det är Ragge det ska handla om nu. Han har alltid varit en väldigt matglad hund (förutom en period i trotsåldern då han bara åt frolic..) Men sen hände det en rätt äcklig historia. Pappa som hade diabetes och därav tandköttsinflammation och tandlossning hade löständer. en sån där avgjutning av hans egna som såg ut att sitta fast på en tandställning, inte såna gamlingar har. Men iaf. När han skulle äta kunde han inte ha dem inne så han la dem på vardagsrumsbordet på en servett medans vi åt i köket. Men sen kunde vi inte hitta dem någon stans. Till slut såg jag Ragge stå och harkla sig och klökas på gräsmattan och så spottar han ut en av pappas "tänder" och sidan om honom ligger hela skenan. Behöver jag säga att pappa beställde en ny skena? haha.

Kommentarer
Postat av: emelie

hej lina...vet inte ifall du sett i musikal bloggen att jag ska ha öppet hus för mig på lördag vid 18.00 tiden, hoppas du kan komma! =) hade vatt trevligt, har skickat mess till dig...med..men lika bra att skriva här med! ha det fins puss puss! hoppas vi ses :P

2008-01-09 @ 13:30:54
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: sara

Jag vill med ha en vovve :)

2008-01-09 @ 15:31:26
URL: http://Saaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0