Äholm

Idag har jag vart i Ängelholm. Så jävla varmt att jag höll på att dö. Men var ju tvungen. Skulle gå på banken och fixa så att lönen kommer till rätt konto. Och Joanna skulle klippa sig hos söta Anna så vi åkte in till stan. Behöver jag nämna att hon blev skit snygg i håret? Den där Anna kan sin sak hon! Efteråt luncha vi på torstens, mycket gott må jag säga. Vi traska lite i affärer, jag köpte ett nytt silvershampo och Anna köpte en söt topp. Joanna åkte till prego för att jobba och en liten timme senare stack Anna tillbaka till salongen och jag hem. Värmen höll på att ta död på mig och jag hade gett allt för att få va på stranden och inte på en äckligt svettig buss. Men måsten är måsten, right?


Kommentarer
Postat av: Anna Hellberg

naww :) ja, va mysigt men värmen va inte att leka med ;) hihi.. ses imorn igen gomman! :)

2008-07-25 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0