No more utväxt

Var ju i Äholm igår och blev av med min utväxt. Jobbigt att va blond vet ni! Haha. Det var söta Anna som fick äran. Och gud vad fint det blev! Färgen är mycket kallare nu, och jag är super nöjd. Kan varmt rekommendera henne. Så ring till salong saxarna och boka tid hos Anna nu! Deras nr är 0431-15574. Nej, detta är ingen smygreklam. Det är öppen reklam för Anna som precis startat eget och behöver alla kunder hon kan få! Skit duktig tjej, så ring henne nu! Och nej, jag får inget för att skriva detta. Hon är genuint duktig. OCH min vän! =) Söt är hon med... Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Anna Hellberg

Naww, va söt du e gomman :) ja, du blev jätte fin :) tack för reklamen, hihih :)måste ses snart igen vännen :) Pusss

2008-07-11 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0