Onsdag-Torsdag

I onsdags (ja, jag ligger efter med bloggandet...) slutade vi skolan. Vilket var skönt och skulle firas. Men det blev inte riktigt som vi trott, men vi hamna hur som helst vi Ängelholm hos Jakob. Först titta vi på What happens in Vegas, bra film. Vi har snackat om att se den innan så det var nice! Efter filmen blev det lite party med Ted och Max med. Vin och TP. Tjejer mot killar, jag och Joanna förlora. haha. En trevlig kväll. Vi sov där, Joanna somna på soffan. Tack för det, där sparade hon oss en taxiresa. Haha. I torsdags vaknade jag sent och vi skulle ner till Eslöv och Linnéa som kommit hem från Sydafrika, så Ted var gullig och körde oss hem till Klippan. Hemma gjorde vi oss i ordning och gav oss ut på vägarna igen. Kom iaf fram till slut. Så roligt att se henne igen. Känns helt ofattbart att hon är hemma, men skoj såklart! Fick två finfina gubbar i trä och pärlor som hon köpt med sig hem, gulligt eller vad! Av mig fick hon ett sånt där rosa dalahästhalsband som bl.a. finns att köpa på modemecka. Hon blev glad som fan, måste säga att det var rätt klockrent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0