Söndag

Joanna har jobbar hela helgen så i söndags var jag helt uttråkad. Då hade jag tur när Ted föreslog att han kunde titta förbi! Vi hade riktigt trevligt, titta på film, lagde god mat och pratade en massa. Mysigt. Jag höll på att somna flera gånger, så natten hade satt sina spår... Komiskt, Ted hade ju jobbat ett helt dygn, men nej då, det är jag som är trött och håller på att somna... På kvällen åkte vi och hämtade stackars Joanna på stationen när hon kom till Klippan, helt slut. Förstår henne verkligen. Kom sent i säng igen, illa. Idag har jag vart på kurs med jobbet. Är skit trött, somna i solariet nyss.. haha. Ikväll borde jag verkligen gå och lägga mig tidigt, men min känsla säger mig att så blir inte fallet... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0