Torsdag

Igår jobbade jag, därav inget bloggande. När jag gick av imorse blev det en frukost på espresso house, sen blev det att shoppa lite till lördag, sista presenten och så. Linnéa, Stina och Marie har ju 20 års fest nere i Lund. Mamma flyttar ju samma dag men hon har lovat att jag till 98% säkerhet får gå ifrån, om jag varit effektiv. Vilket jag ska såklart! Dessutom säger Linnéa nu att jag ska sitta bredvid en jättegullig kille under middagen så jag måste ju dit! Aja, fika med Jakob med idag. Han fyllde 20 i måndags så det var väl lite av en födelsedagsfika, jag bjöd såklart! Men nu ska lilla småsjuka Lina slänga sig på soffan och titta på design Simon och Thomas! Nej, jag tittar inte på fotbollen ikväll! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0