Utbildning

Har varit på utbildning med jobbet igår och idag som ni vet. Rätt överskattat måste jag säga. Det enda bra med det var att jag träffade några härliga tjejer, speciellt Anna (blir du glad när du läser detta? haha). Så jävla härlig tjej, dessa dagarna hade vart så mycket tråkigare om jag inte hade haft dig i min grupp. Vi överlevde för fan Inger! Idag var dock roligare än gårdagen. Vi luncha på Andersons, ni vet sushistället. Jag är ju inte ett big fan av sushi men gav med mig, men inte fan åt vi sushi. Nej alla fyra tog dagens lunch som var nån viltfärs med feta för 85 spänn. Inse vår förvåning när de serverar förrätt... Vilken var små tunnbrödsrullar med renkött och nån form av vinegrettsås skulle jag tro, riktigt gott. Varmrätten var om möjligt ännu godare. Och sen när de dukar av varmrätten så säger de ja, då blir det kaffe och efterrätt nu då? Vi börjar bli lite oroliga, 85 kr för trerätters kan väl knappast stämma? Stod det 185? Lite saftigt för en lunch... Men nej då. 85 kr var rätt. Och så jävla gott! Nu har jag lovat tjejerna att äta sushi (ja, på riktigt denna gången.. haha) där en kväll. Får ju ge det en chans till. Har hört att de har utmärkt sushi där så ja, varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0