Utgång

Det blev utgång i lördags med. En riktigt rolig kväll, jag kände mig helt fabulous! Både jag och Joanna fick komplimanger för våra klänningar när vi bytte tåg i hbg, nice. Vi hamna på tres när vi väl var framme i Äholm, lite smått sega båda två. Men inte länge snart trilla Anna, Elin och co in. De hade sett sex and the city filmen och var helt i extas typ. Haha, avundsjuk som få var jag. Men vi hade riktigt kul ihop, dansade satan sista stunden. Vid två skulle Joanna och jag ta en taxi hem, men så blev inte fallet. Några killar vi snackar med tidigare under kvällen kom fram och frågade om vi skulle med på efterfest, vi tänkte, hey, vi kan alltid ta taxin senare, så varför inte? Så vi hamna i Vejbystrand, hur gick det till liksom? Skit trevligt hade vi dock, har nog inte skrattat så mycket på riktigt riktigt länge. Vi sov där med, men när vi vakna får vi reda på att mamman i huset fyller och att det är fullt med gäster på nedanvåningen. Bara what?! Vi ville helst hoppa ut genom fönstret och springa till Klippan så fort vi bara kunde... Men nej då, det vara bara att gå ner och hälsa på släkten och käka frukost. Så jävla pinsamt att jag mest bara ville dö... hahaha. Vi fick skjuts in till stan av nån släkting där och traska omkring i nån timme, in på Åhlens (det enda som var öppet.. haha) och fika på espresso house.

  •  "Fy vad katten har långa ben, ser ut som en tax!"
  • "Är du inspirerad av hästens?"
  • "Jag har alltid rena lakan."  - "Då tvättar du ofta!"

  • Riktigt roligt hade vi iaf!

    Lite bilder...
    fifiäölkjhgfdäölkjhgfäfjafdaösöafaf


    Kommentarer
    Postat av: sara

    En sån klänning som din kompisar har på bilden har jag också :)den blommiga! superfin!

    2008-06-25 @ 22:07:10
    URL: http://saaaraa.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0