Väla och fotboll

Igår var jag och Joanna på Väla. Nice, Och Joanna shoppade mer än mig! haha. Ja, det hör ju inte till vanligheterna! Vi köpte även present till Hanna som hon fick när hon kom till fotbollen. Värsta nöjd är jag. Presenten var en ledtråd till något vi ska hitta på på måndag. Hon fick tidningen cosmopolitan, en scrunchy och ett äpple! Kan ni gissa vad vi ska hitta på? Svar kommer ikväll!

Fotbollen då... Ja vad ska man säga. Sverige spela inte vackert i första halvlek... Bättre blev det väl i andra men nej, det räckte inte! Vi drack lite öl, ja det hör till när man ser fotboll. Okej, jag drack kanske tre klunkar av min... Så gott tycker jag det är! haha. Sen sjöng vi lite singstar med. Trevlig kväll. Nu ska jag iväg på personalmöte, känns lönt att åka in till Ängelholm för tre timmar då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det vara sex and the city filmen?

2008-06-19 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0