Dagens planer

Uppe med tuppen och städar som en tok. Mamma och moster Lotta kommer på besök idag så då ska det vara fint! Menjag hade städat idag ändå.. Inför helgens födelsedagsfirande... På lördag får jag gå på systemet, och det ska jag göra med ;) Sen när vi fikatohaft oss här åker vi ner till Landskrona och går på  seans (stavas det så?) vilket ska bli spännande. Enligt Lotta, som vart där flera gånger innan, får alla en påhälsning. Lottas son Pelle, min kusin, dog ju i ettan dvs 3½ år sen och hon har fått kontakt med honom flera gånger där. Så nu håller jag tummarna för att få höra något från pappa. Men måste säga att  jag är lite skeptisk.... Men liksom, vad skulle han säga? Prata med en vän om det innan, hon trodde att han kommer snacka om att han var stolt över mig alltid, trots att han aldrig sa det. Och att jag inte behöver sätta sån press på mig själv. Vem vet, intressant ska det bli iaf. Sen sover jag antingen hos moster eller mamma, sådet blir inte mycket bloggande idag... Menjag ska lägga upp inlägget om auktionen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0