förkyld och hos mor

onsdagskvällen var mycket speciell. Men trevlig. Jag var onyktrast. Nån förvånad? Lättpåverkad som man är. David sjöng singstar.. haha. Han hatar mig för att jag är duktig. över 8000 poäng och du anstränger dig inte ens... haha, lilla gubben. Vet ni hur han låter när han precis somnar? Galet mycke. haha. Och så somnar han snabbast i världen, så sen ligger man där vaken och lyssnar på hans läten. haha. Sen fick jag ju upp i tid och åka till Hässleholm, lämnade resten av sällskapet där. haha. Lustigt, lustigt. Tåget var sent med en halvtimme och min mage gjorde uppror. Riktigt ont gjorde det. Sen hämta mamma mig i Hässleholm och så körde vi upp till Vittsjö och faster Inga. Hon är helt underbar. verkligen. En toppen dag trots att jag var minst sagt trött. Somna i bilen påväg hem... Stängde av ljudet på mobilen och tur var väl det. Inatt ringde David, haha. Han bara undra vad jag gjorde sa han. Sure säger jag. Idag vakna jag kl nio med fetaste förkylningen ever. Har satt på kaffe. Mamma sover, men hon blir nog glad när hon vaknar. Vi ska till Barbro och skrynkelhunden! Jag vet att hon kommer va det sötaste jag sett på länge. Skrynklan. hihi. Nej, nu måste jag äta. magen kurrar som fan. haha. Vi hörs på bussen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0