Gårdagen

Alltså. Är hon inte det sötaste ni sätt? Ja, ni ser ju henne i föregående inlägg. Gissa om hon är mjuk då ;) Han två filmer på henne med som kommer upp i dagarna om jag inte skämms för min förkylda röst... haha.

Igår kväll var David här. Mycket otippat. Jag höll på att dö när det ringde på dörren. Såg förjävlig ut haha. Men det var väldigt trevligt. Vi åt chips, drack cola och titta på lets dance. Jag är hans bästa tjejkompis.. haha, ingen bedrift då jag är han enda tjejkompis... Det tycker jag är lite lustigt. Min bästa killkompis, Nutte ni vet, har ju massor med tjejkompisar... Killar, ni som läser bloggen, har ni många tjejkompisar? varför/varför inte?


Kommentarer
Postat av: NutTe

Mm så sant, jag har väll det för att det är trevligt att kunna ha tjejer i sin närhet som man kan prata lite djupare med. Mer kvinnor åt pojkarna!

2008-03-30 @ 00:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0