Nytt tillskott i familjen bodyshop

image620
I 20-års present fick jag Pink Grapefruit Crush Giftset av Joanna, Edvin, Hanna och Edin. Joanna är bäst, hon visste att jag älskar bodyshop. Så nu kan jag då lägga till Pink grapefruit body butter, body scrub, shower gel och en bath lily till listan. Luktar så himla gott. Har precis smörjt in mig med den.

Framförallt så har jag ju testat en del olika bodybutters genom åren. Min första var blueberry. Det var en limeted edition då. Sen dess har jag hunnit med Passion Fruit, Mango, Satsuma, Coconut, Olive och så nu då Pink Grapefruit.

Jag vill snarast testa Hemp Hand Protector då den sägs göra underverk... Men nu är klockan galet mycke. Sover jag inte nu lär jag behöva ett underverk imorgon... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0