Tom

Har ni nån gång bara kännt er tomma? När det liksom gör ont både i kropp och själ men man vet inte vad man ska göra. Helt likgiltig. Helt tom. Man vet att man borde känna en massa och vara arg, ledsen, vad som helst. Men man är så jävla naiv. Alltid. Jag förstår inte vad det är för fel på mig. Det är ett självskadebeteende som är av en sån hög grad att det inte borde vara tillåtet. Ändå är jag så jävla naiv. Om man bryr sig om en människa, bara minsta lilla, så gör man inte såhär. Varför kan jag inte bara gå vidare? Lev i nuet sägs det, jag lever kvar i det förflutna, alla minnen. Hur bra det kunde ha varit. Det enda fel jag har gjort har varit mot mig själv. Medans han har gjort fel på fel på fel. Som han själv säger "Du borde ha bett mig dra åt helvete för länge sen" men jag gör inte det, kan inte det. Måste gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0