Söndag

Idag har jag vart sjukt seg. Typ såhär, gud jag vill bara dra täcket över huvudet seg.. Men då säger joanna, klä på dig, vi går ut! Så det var bara att lyda. Så vi gick en runda, tog en glass och sola lite. Sen var man piggare. Handla mat gjorde vi med. Sen lagade jag middag, kycklingfilé, potatiskroketter, kall vitlökssås och grönsaker. Smarrigt. Till det drack vi ett glas rosé, fin söndagsmiddag med andra ord! Snart ska vi nog äta lite marängsviss med extra nougatsås till sanningens ögonblick. Har ni kommit ihåg att gratta era mammor idag?

Kommentarer
Postat av: Din favorit sara

om du inte har allt fömycke för dig får gärna göra något skoj med min bloggsida, känner för att ha den lite mer somrig:)

PUSS

2008-05-26 @ 17:23:46
URL: http://saaaraa.blogg.se/
Postat av: sara

njaa, lite blommor och sånt kanske vet inte vilka färger det skulle kunna va..du kan nog få fria händer faktiskt:) somrigt bara!

2008-05-26 @ 23:18:15
URL: http://saaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0