Helveteshuset



Salongen 12 - Tegelhuset - Sundspromenaden 5-9
It just makes me crazy. Jag har verkligen fått typ det svåraste huset denna gången. Överdriver inte nu. Läraren suckade när jag skulle fråga om det. Hon gjorde verkligen det. Vet knappt själv. Gissar nästan. Hur ska jag då kunna veta. Uppgiften är iaf att rita en plan över hela markplanet av huset här ovan och märka ut bärande väggar osv.. Jävla moderna Bo01-hus. Inget är ju bärande.. På ritningen är där två små toastliknande grejer med, mycket lustigt tyckte vi alla. Undra vad det är? Läraren gillade iaf våra idéer om vad alla lustiga saker kunde vara, hon hade no clue.. Så idag sitter jag vid ritbordet hela dagen. Ritbord och ritbord, mamma har "byggt" ett av en gigantisk skärbräda och tre feta trädgårdsböcker. Works for me så länge t-linjalen kan glida längs sidan och det lutar så jag slipper vika mig dubbel. Hur som helst så vill jag slippa ångest och panik över denna vekans arkitektritande så jag kan behålla lugnet som tjejen ovan.. Ser ju lite ut som mig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0