sparlåga

vet att bloggen brinner på en svag låga just nu och ber så hemskt mycket om ursäkt. Min data är kapputt men ska på lagning men jag tar varje tillfälle i akt att stjäla en data nån stans. Skolan har iaf börjat. Läser mode och trender i hbg och arkitektur i malmö. Har bara haft två ordentliga föreläsningar men det ser lovande ut. Jag är pepp! Nu i veckan får jag mina dataidentiteter med så då kan jag blogga från skolan med. Men ni får stå ut. Det händer även den bästa, ja mig då ;) haha. Ska mobilblogga så mycket jag hinner, orkar och tänker på men ni får ha förståelse. Sitter iaf just nu hos Madde och Robert och får håret fixat. De har tvingat med mig ut ikväll så vi får väl se hur kvällen blir... Kan bli intressant. Snart ska vi väl klippa in håret och sen är det raketfart hem till klippan för att hämta kläder, smink och vin. Vi lyssnar på boom boom boom boom med vengaboys. Det är nostalgi. Jag är pepp!

Kommentarer
Postat av: fynda kläder

Hejsan, sugen på billiga oanvända kläder? då tycker jag att du ska kika in i min blogg, jag har fina kläder att erbjuda.



Ha det bra. : )

2008-09-06 @ 19:39:41
URL: http://fyndaklader.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack för en trevlig kväll ;) Ses senare!

2008-09-07 @ 11:29:17
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/
Postat av: Sara

längtar tills du lagat datorn så du kan fixa min design :D

2008-09-07 @ 16:05:12
URL: http://saaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0