Det känns inte rätt...

Helt ärligt så trivdes jag inte på bubbleroom. Jag gillar att blogga på blogg.se trots diverse problem som uppstår emellanåt.
Så nu är jag tillbaka här! Vad har då hänt sen sist?

Vi tog en roadtrip för att hälsa på Hanna i Karlskrona. En toppen helg!

Hanna, Carro, Joanna, Jag och Anna


Anna och Jag.  Älskar den blusen. Har haft den mycket i sommar!

Midsommar firades hos Edvin. Jag hade finfin blommig klänning från Topshop med egensydd underkjol och en "midsommar krans" flätad av mitt hår.

Edin, Jag, Anna och Emma

Förfest hos Mika och sen utgång i Ängelholm

Jag, Hanna och Joanna

"Parkhäng" på Vita räck. haha.

Fanny och Jag

Har festat mycket med de underbara Ängelholmstjejerna. Här i Lindas nya lya.

Jag och Madde. Och Joanna på ett hörn. Även detta diadem har använts flitigt som ni kan se...


Olivia gillar shottar.

Förfest hos fina Bina

Bina och Jag

En annan förfest hos Bina

Linda, jag och Joanna

Kusin Lisa och hennes Tedde gifte sig. Jag stod för underhållningen.



Sophie ger sig av till Linköping för att plugga. Det firades hemma hos henne och sen även på Pascha i Helsingborg.

Madde L, Olivia, Sophie, Madde G och Joanna


Joanna, Jag, Madde G och Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0