Yeeah!

Mitt internet vill inte fungera här hemma.. Det suger! Dock surfar jag via ett sjukt segt nätverk från nån granne nu. Men det tar tid. Så man blir ju tokig på kuppen. Igår var det en sjuk kväll. Det blev utgång malmö för min och Joannas del. Vi blev stalkade vilket var läskigt. Undvik män i randiga tröjor. Han såg ut som om han en dag skulle få flipp och börja skjuta ner folk på sin skola typ. Stod och bara titta på oss, mycket obehagligt. Taxiresan hem var ju också i en klass för sig. Chaffören borde så inte få köra bil. Trodde seriöst slutet var nära och Joanna bara sov. Jag var rädd och vägvisare. Men hem kom vi. Idag blev det pizza och melodifestival med Joanna och Hanna. Är det bara jag som tycker att det är så dåliga låtar nuförtiden? Jag menar, vi har sjukt många bra låtskrivare i sverige och ändå hamnar sån skit i vår största musiktävling. Det är jävlar i det en gåta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0