Nu kör vi!

Nu ni kära bloggläsare blir det andra bullar! Vi kör nystart för hela slanten.  Nytt år, nya tag. Nytt plugg, ny stad. Helt enkelt en lite äldre, lite bättre och lite mognare Lina. Det låter väl inte helt fel va? Efter ett drygt halvår av sporadiskt bloggande känns det skönt att vara back on track ska ni veta! Vad gör jag nuförtiden då? Nytt plugg nämnde jag ju. Sitter faktiskt på tåget till skolan just nu. Malmö högskola är det som gäller och en treårig fastighetsmäklarutbildning har jag framför mig. Min nya klass är full av härliga människor som garanterat kommer få de här åren att bara flyga förbi! Det känns helt enkelt skit bra. Samma känsla i magen som efter första veckan på Apelryd, och det bådar ju väldigt gott, eller vad säger ni? Har precis haft en juridikföreläsning om personrätt. Spännande? Nu har vi tre timmars hål, vilket ju är rätt nice, klockan ringde ju trots allt fyra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0