på gott och ont

På tåget igen då. Tror jag såg en kändis nyss. Blir alltid så tveksam när sånt händer. Tänker att det säkert bar a är nån som är sjukt lik personen i fråga. Det var iaf Benke från Bounce som jag tyckte mig se. Han är grym! Fick ett sent sms igår av J. Fråga om jag skulle ut ikväll. Men när jag inte skulle ut i hans stad så var det plötsligt inget... Killar idag alltså! Men party är det ju ikväll. Klassfest! Ska leka lekar och annat nice. Ska bli riktigt roligt faktiskt.


Nått som är mindre kul är att Ragge (pappas gamla hund) är sjuk. Han har typ epilepsi eller något liknande. Det kan va en hjärntumör. Han är på CT röntgen just nu. Är det en elakartad tumör så väcker dom honom inte ur narkosen utan avlivar honom direkt. Man sitter som på nålar och väntar på att mamma ska ringa och säga hur det har gått. Är det "bara" epilepsi kan han ju leva ett drägligt liv. Ta medicin varje dag och inte märka av det. Ni får hålla tummarna!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack!! :):)

Kanske kan jag sy en till dig men då måste jag hitta mitt mönster jag gjorde till den och vet inte riktigt var det är... Har praktik nu så kommer inte komma till skolan på ett bra tag heller (det är antagligen där mönstret är)

Men om jag hittar det sen kan jag säga till! :):)

2009-01-30 @ 22:53:18
URL: http://seashore.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0