Åre 2010



Vecka 1 åker Elin och jag (och ex antal andra lakos och gluten människor...) till Åre! Det kan vara sjukt bra att vara allergiker ibland. Billig skidresa är ju aldrig fel. Eller vad säger ni om resan, boendet, mat och liftkort för 1500? Nice om jag får säga vad jag tycker. Så den 6 januari flyger vi upp till Stockholm för att möta upp resten av deltagarna och ta nattåget till Åre. Sen följer tre dygn av skidåkning, utbildning och spa! Den 10 åker vi tillbaka till Stockholm och checkar in på Scandic Continental. Sen blir det ett dygn i huvudstaden för shopping och säkerligen lite party med! Det kommer bli alldeles alldeles underbart!

Kommentarer
Postat av: Tilda

dags att länka varandra? Jag har lagt till dig på min blogg :) ps. vilket företag/ hemsida andvänder du för reklam??

2009-10-24 @ 18:18:33
URL: http://TildaForsgren.se
Postat av: Elin B

Jaa de kommer bli SÅÅ kul! Jag längtar jättemycket :)Skidor, afterski och dans! och sen avsluta med shopping, kan icke bli bättre! Vi hörs vännen :)

2009-10-25 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0