Varning. Äckligt innehåll. Känsliga lärare varnas.

När jag vaknade nyss så hade jag sjukt ont i huvudet. I övre delen liksom. Kan det bero på allt jävla snor och slemm? Tack förbannade förkylning! Jag nyser, hostar, snorar och mår allmänt dåligt. Igår nös jag så att jag ramla. Jag gör det förstår ni. Oftast sker det efter tre nysningar. Jag står upp och efter tre kraftiga nysningar blir jag helt yr och faller ihop som ett korthus. Det ser mycket lustigt ut har jag fått höra. Jag tycker mest det gör ont. Som nu då. Värsta blåmärket på höften. Snyggt! Idag bloggar alla om blogg awards idag. Jag bloggar om snor, slemm och blåmärken. Det visar vilken hög klass den här bloggen håller, tycker ni inte det? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0