Suck

Idag har jag och Joanna pratat om relationer. Det utlöste en massa tankar. Förbannat jobbiga tankar.
Jag förstår inte hur det kan vara så fruktansvärt svårt att komma över en människa. Jag känner mig som en svag människa. När han lyckas såra mig gång på gång så känner jag mig så jävla svag. Det sjukaste är nog att han faktiskt inte gjort något precis just nu, utan att jag mår såhär bara för att Joanna och jag pratat om varför det alltid blir så fel. Gud vad jag känner mig patetisk, ska jag verkligen publicera det här? Hur kan man faktiskt bry sig om en människa som behandlat en som du behandlat mig? Kan inte förnuftet få ta över. Jag vet ju att jag inte borde känna någonting. Att det borde vara tekniskt sett omöjligt. Oftast kan jag faktiskt se det hela väldigt objektivt. Är väl medveten om att du idag inte är en genuin och trevlig person. Mot mig då. Vad får mig då att må så dåligt? Att bry mig om dig? När du faktiskt inte bryr dig ett dugg om mig. Det visar du så tydligt. Sånt här är bara så jobbigt. Som ni märker kan jag inte sova. Tankarna bara snurrar. Runt, runt, runt. Vad är det du gör med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0