En lila dag i malmö

Idag mötte jag upp Joanna i Malmö när hon slutade för dagen. Vi åt middag på Lilla torg, gick på stan och shoppade lite, tog en fika och sen tåget hem.


Köpte två stumpbyxor på Åhléns city. Älskar dessa. För två år sedan hade jag de gråa. Då fanns de bara i en färg. Sne när de gick sönder var de slutsålda. Sen förra året kom de igen då i både svart och grått. Fast jag gillade de gråa bäst. Sen nu Finns de i grå, svart, brun och roströd. Så nu testar vi bruna med! Sjukt snygga!


Sen köte jag nya blad (lila) till min filofax. En penna (lila) som förhoppningsvis passar i den samma. + senaste boken i shopaholic serien. 

Köpte även ett armband från mint. Men upptäckte på tåget att det var sjukt sönder. Så det får vi lämna tillbaka. Sen köpte jag ett par svarta byxor (japp, BYXOR. Ni läser rätt...) på zara. De får ni se imorgon, säkerligen en dagen då. Joanna köpte likadana. Hon köpte även en vit cardigan, en foundation, en lika dan penna som mig och ett pennskrin i samma modell som mitt fast i lila mocka. Kommer se så gulligt ut när vi sitter och pluggar vid köksbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0