Liten tävling

På min 22års fest hade vi en lookalike tävling. Alla fick vars en kändis tilldelad som de skulle efterlikna. Under kvällen pågick en röstning som faktiskt blev väldigt bred och jämn. Tänkte nu låta er kära läsare ha en omröstning ni med! Bland alla deltagande lottar jag ut två fina priser. Så glöm inte lämna mail eller blogg adress! Här har ni då tjejerna.
Anna/Hanna Hedlund


Joanna/Katrin Zytomierska


Li/Blake Lively


Hanna/Nicole Kidman


Emelie/Victoria Silvstedt


Bina/Rihanna


Elin P/Angelina Jolie


Elin B/Blondinbella


Mica/Paris Hilton


Madde L/Sonja Aldén


Madde G/Reese Witherspoon


Olivia/ Agneta Sjödin


Jag/Leighton Meester

Så sätt nu igång och rösta mina kära vänner! Låter väl tävlingen hålla på i en vecka, så fram till den 14/4

Kommentarer
Postat av: Sara

Emelie som Vickan Silvstedt lätt!

2010-04-07 @ 14:42:28
Postat av: Robin mrvox Sangheim

Hahaha fan va kul lina, du va fan mest lik;) haha

--

vox

2010-08-08 @ 16:10:22
URL: http://mrvox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0