Spegel, spegel på väggen där...

En liten läsare vid namn Sofia bad mig introducera er till mina skönhetsartiklar. Jag är inte den som är den. So here goes..


I denna vagn har förvarar jag det mesta. Så låt oss gå igenom det då!


Detta är vad man kan kalla hudvårdshyllan.

Från Bodyshop
Tre body butters(passion fruit, vanilla spice och cranberry shimmer)
wild cherry puree body lotion
peach body lotion
vitamin c energizing face spritz
Hemp hand protector
peppermint intensive foot rescue
peppermint cooling foot lotion
peppermint cooling foot spray
(ja, jag är en bodyshop junkie..)
Här har vi även
snow gardenia body butter från MOR
elizabeth arden eight hour cream lip protectant stick
Make up store´s t-zone
cliniques pore minimizer

Dagligen använder jag någon av hudkrämerna från bodyshop och handkrämen.
Jag är ju fruktansvärt torr i hyn. Fotgrejerna använderjag efter ett fotbad då och då.
T-zone har jag när jag går ut för att minska glansighet och pore minimizer när det behövs.


Tar nästa hylla i ett nytt inlägg inom kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0